Zadzwoń do Nas577 400 071
Produkty NAJWYŻSZEJ jakości
  1. Postanowienia ogólne
    1.1. Sklep internetowy hurtownia-mk.pl oferuje dostawę Produktów na terenie Polski za pośrednictwem Poczty Polskiej oraz firm kurierskich.

1.2. Regulamin Dostawy stanowi uzupełnienie ogólnych warunków sprzedaży zawartych w Regulaminie Sklepu.

1.3. Wszystkie ceny podane na stronie Sklepu są cenami netto, do których należy doliczyć koszty dostawy, które są określane na etapie składania Zamówienia.

  1. Koszt dostawy
    2.1. Koszt dostawy Produktów zależy od wybranego sposobu wysyłki oraz lokalizacji dostawy i będzie podany podczas składania Zamówienia.

2.2. Koszty dostawy są określane indywidualnie na stronie Sklepu w trakcie procesu zamówienia. Klient zostaje poinformowany o wysokości kosztów dostawy przed dokonaniem zapłaty za zamówienie.

  1. Czas realizacji zamówienia
    3.1. Czas realizacji zamówienia składa się z dwóch etapów:

Czas kompletowania zamówienia: 3 dni robocze.
Czas dostawy przez przewoźnika: do 7 dni roboczych od momentu nadania przesyłki.
3.2. Produkty są dostarczane wyłącznie na terenie Polski.

3.3. W przypadku wybrania dostawy za pośrednictwem Poczty Polskiej lub kuriera, czas dostawy zależy od usługodawcy, jednak dostawa odbywa się wyłącznie w dni robocze.

  1. Sposoby dostawy
    4.1. Sklep oferuje następujące metody dostawy:

Przesyłka pocztowa za pośrednictwem Poczty Polskiej,
Kurier (firma kurierska wskazana przez Sprzedawcę).
4.2. Wybór metody dostawy odbywa się podczas składania Zamówienia.

  1. Śledzenie przesyłki
    5.1. Po nadaniu przesyłki Klient otrzyma numer śledzenia, który pozwala na monitorowanie statusu dostawy.

5.2. Klient może sprawdzić status przesyłki, korzystając z numeru śledzenia na stronie internetowej firmy kurierskiej lub Poczty Polskiej.

  1. Odbiór przesyłki
    6.1. Klient zobowiązany jest do odbioru Produktu w terminie wskazanym przez przewoźnika.

6.2. W przypadku, gdy Klient nie odbierze przesyłki w wyznaczonym czasie, może ona zostać zwrócona do Sklepu. W takim przypadku ponowne wysłanie przesyłki wiąże się z dodatkowymi kosztami, które obciążają Klienta.

  1. Reklamacja związana z dostawą
    7.1. W przypadku, gdy dostarczony Produkt jest uszkodzony, niezgodny z zamówieniem lub brakujący, Klient ma prawo do złożenia reklamacji zgodnie z procedurą reklamacyjną opisaną w Regulaminie Sklepu.

7.2. Reklamacja dotycząca uszkodzenia Produktu w transporcie powinna zostać zgłoszona niezwłocznie po otrzymaniu przesyłki, nie później jednak niż 14 dni roboczych od momentu jej odbioru.

  1. Prawo do odstąpienia od umowy
    8.1. Klient będący Konsumentem ma prawo do odstąpienia od Umowy Sprzedaży bez podania przyczyny w terminie 14 dni roboczych od dnia otrzymania Produktu, zgodnie z przepisami Regulaminu Sklepu.

8.2. Koszty związane z odesłaniem Produktu ponosi Konsument, chyba że Sprzedawca zaproponował pokrycie tych kosztów.

Wyszukaj produkty

Powrót do góry
Produkt dodany do koszyka